
W menu hodowla jest Czarny Rynek. Są tam dostępne unikatowe przedmioty pomagające w hodowli i szkoleniu koni. Nie wszystko jednak da się tam kupić. Niektóre przedmioty są dostępne tylko podczas promocji a niektóre można znaleźć otwierając Róg Obfitości

Środkiem płatności na Czarnym Rynku są kupony i diamenty. Podczas kupowania przedmiotów gracz dostaje zapytanie czym chce zapłacić. Jest również dostępna opcja wykorzystania przedmiotu z zapasu jeśli już się go posiada.
Przedmiot | Cena | Opis i skróty używane na forum | Minimalny wiek konia | Możliwość wymiany |
![]() | 6 kuponów lub 60 diamentów | Zestaw Nyx (ZN) Zawiera Objęcia Morfeusza ![]() ![]() ![]() ![]() | 18 miesięcy | tak |
![]() | 5 kuponów lub 50 diamentów | Zestaw Chmurek (ZCH) Zawiera 20 Chmurek ![]() | 5 lat | nie |
![]() | 3 kupony lub 30 diamentów | Zestaw Harmonii (ZH - Harmonia) Zawiera Lirę Apolla ![]() ![]() ![]() ![]() | 18 miesięcy | tak |
![]() | 3 kupony lub 30 diamentów | Zestaw Hery (ZH - Hera) Zawiera Różdżkę Płodności ![]() ![]() ![]() ![]() | 2 lata 6 miesięcy | tak |
![]() | 3 kupony lub 30 diamentów | Zestaw Posejdona (ZP - Posejdon) Zawiera Uzdę Posejdona ![]() ![]() ![]() ![]() | 3 lata | tak |
![]() | 3 kupony lub 30 diamentów | Zestaw Centaura (ZC) Zawiera Podkowę Hefajstosa ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | 3 lata | tak |
![]() | 3 kupony lub 30 diamentów | Zestaw Atalanty (ZC) Zawiera Podkowę Hefajstosa ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | 3 lata | tak |
![]() | 2 kupony lub 20 diamentów | Zestaw Bonusowy (ZB) Zawiera Powiew Eola ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | kilka godzin | nie |
![]() | 1 kupon lub 10 diamentów | Łzy Afrodyty (ŁA) Zwiększają o 50% umiejętności treningowe źrebaków, które mają urodzić się. Łzy należy podać klaczy przed pokryciem. Wraz z Różdżką płodności, Łzy Afrodyty będą miały wpływ na dwójkę urodzonych źrebiąt. | 2 lata 6 miesięcy | tak |
![]() | 1 kupon lub 10 diamentów | Różdżka Płodności (RP) Dzięki niej klacz urodzi bliźnięta. Różdżkę należy podać klaczy przed pokryciem. Urodzenie bliźniąt nie ma wpływu na cenę oźrebienia klaczy. | 2 lata 6 miesięcy | tak |
![]() | - | Strzała Artemidy (SA) Przyspiesza okres starzenia się źrebnej klaczy. Oznacza to, że jeden punkt dorastania postarzy klacz o 4 miesiące zamiast o 2. Ten obiekt musi być użyty na klaczy przed pokryciem i będzie działać tylko w czasie ciąży. Strzała Artemidy może być również użyta na klaczy, która otrzymała Wodę Młodości ![]() | 2 lata 6 miesięcy | tak |
![]() | 1 kupon lub 10 diamentów | Piorun Zeusa (PZ) Umożliwia zmianę płci konia w każdym wieku. Przedmiotu tego nie da podać się wałachowi. | kilka godzin | tak |
![]() | - | Upominek Hestii (UH) Gwarantuje pojawienie się małego jednorożca o ile klacz jednorożca została pokryta ogierem jednorożca tej samej rasy. Od ostatniego krycia klaczy musi minąć 10 godzin. Przedmiot należy podać klaczy przed pokryciem. Można go również podać kilkugodzinnemu źrebakowi o ile od jego narodzin minęło już 10 godzin. Dostępny jest on głównie podczas promocji. | kilka godzin | nie |
![]() | 1 kupon lub 10 diamentów | Lira Apolla (LA) Pozwala dostosować imię konia za pomocą ikonek i kolorów. Konie z Lirą Apolla mogą zmieniać imię tak często, jak tego pragniesz. | kilka godzin | tak |
![]() | 1 kupon lub 10 diamentów | Promień Heliosa (PH - Promień) Umożliwia umieszczenie konia na unikatowym tle. Dodatkowo, z tym przedmiotem morale Twojego konia zawsze będzie wynosić 100%. Promień Heliosa nie jest dopasowany do maści dodanych do gry przed pojawieniem się Przestrzeni Twórczej. | 1 rok 6 miesięcy | tak |
![]() | 1 kupon lub 10 diamentów | Złote Jabłko (ZJ) Złote Jabłko pozwala zmienić maść konia. Używając go masz możliwość wybrać jedną spośród maści stworzonych przez graczy Howrse. Złote Jabłko dominuje nad Krwią Meduzy ![]() | 1 rok 6 miesięcy | tak |
![]() | 1 Kupon lub 10 diamentów | Krew Meduzy (KM - Krew) Podanie koniowi Krwi Meduzy sprawia, że wyrastają mu skrzydła i koń staje się Pegazem. Skrzydła takich rumaków nie są dziedziczone i ich źrebaki rodzą się bez nich. Aby uzyskać wyjątkową skrzydlatą maść należy Pegazowi podać Złote Jabłko ![]() | 1 rok 6 miesięcy | tak |
![]() | 3 kupony lub 30 diamentów | Kamień Filozoficzny (KF) Jego użycie daje nieśmiertelność. Niestety nie jest ona przekazywana źrebakom, ponieważ Kamień Filozoficzny działa tylko na tego konia, na którym został on użyty. Nieśmiertelne konie mogą się rozmnażać przez całe życie. | kilka godzin | tak |
![]() | 3 kupony lub 30 diamentów | Objęcia Morfeusza (OM) Pozwalają postarzać konia bez używania Punktów Dorastania. Konie, które otrzymały ten przedmiot nie znajdują już Punktów Dorastania. Objęcia Morfeusza działają przez całe życie konia, chyba że rumak otrzymał również Kamień Filozoficzny ![]() | 3 lata | tak |
![]() | 1 kupon lub 10 diamentów | Chmurka (CH) Jej podanie odmładza konia o 4 miesiące i oddaje 2 Punkty Dorastania. Nie ma ona wpływu na poziom zdrowia, morale, energię czy czas dnia konia. Rumakowi można podać maksymalnie 20 Chmurek. Potem opcja jej użycia znika. | 5 lat | tak |
![]() | - | Muśnięcie Filotes (MF) Filotes, bogini czułości, oferuje możliwość pogłaskania konia jeszcze raz. Dzięki temu można zwiększyć jego energię jeszcze bardziej. | kilka godzin | tak |
![]() | - | Pięta Achillesa (PA) Z Piętą Achillesa przestajesz się przejmować, o której kładziesz konia spać i jaką energię posiada. Nawet jeśli położysz go za późno lub ze zbyt niską energią, obudzi się z takim poziomem zdrowia, energii i morale, jak gdyby został położony z 20% energii przed 22:00. Przedmiot ten nie zwalnia z obowiązku opiekowania się koniem (czyszczenia, karmienia). Jeśli zwierzę będzie zbyt chude, lub zbyt grube to zacznie spadać mu poziom zdrowia. Pięta Achillesa przestaje działać w 25 roku życia jeśli koń jest śmiertelny. | kilka godzin | tak |
![]() | - | Fortuna Krezusa (FK) Podwaja szansę na znalezienie bonusów w czasie wykonywania akcji z koniem, np. znajdziesz dwa razy więcej beczułek tłuszczu lub rzep, niż zazwyczaj. | kilka godzin | tak |
![]() | 1 kupon lub 10 diamentów | Woda Młodości (WM) Pozwala postarzać konia o 1 miesiąc (zamiast dwóch). Dzięki temu koniem można opiekować się dwa razy dłużej, dać mu dwa razy więcej lekcji. Woda Młodości nie ma wpływu na trening konia. Jeśli wyszkolenie konia zajmowało hodowcy 10 lat, to po użyciu Wody Młodości to się nie zmieni. Po 25 roku życia, rumaki które nie posiadają Kamienia Filozoficznego tracą zdrowie o połowę wolniej. Natomiast źrebne klacze, na których została użyta Strzała Artemidy starzeją się o 2 miesiące w trakcie ciąży. | 2 lata | tak |
![]() | 2 kupony lub 20 diamentów | Klepsydra Kronosa (KK) Przyspiesza ukończenie treningu z koniem ale nie podwaja zdobywanych umiejętności. Koń w młodszym kończy trening. | kilka godzin | tak |
![]() | - | Uzda Posejdona (UP) Koń otrzymuje bonus do zawodów:+12 wytrzymałość, +12 ujeżdżenie. Po skompletowaniu wszystkich części rzędu Posejdona koń otrzymuje bonusowo Łuskę Posejdona ![]() | 3 lata | tak |
![]() | - | Siodło Posejdona (SP) Koń otrzymuje bonus do zawodów:+12 galop, +12 kłus, +12 skoki. Po skompletowaniu wszystkich części rzędu Posejdona koń otrzymuje bonusowo Łuskę Posejdona ![]() | 3 lata | tak |
![]() | - | Podkowy Posejdona Koń otrzymuje bonus do zawodów:+12 prędkość. Po skompletowaniu wszystkich części rzędu Posejdona koń otrzymuje bonusowo Łuskę Posejdona ![]() | 3 lata | tak |
![]() | - | Siodło Centaura Koń otrzymuje bonus do zawodów:+9 wytrzymałość, prędkość i ujeżdżenie. Dostępne tylko dla koni westernowych. | 3 lata | nie |
![]() | - | Uzda Zefira Koń otrzymuje bonus do zawodów:+9 ujeżdżenie i galop. Dostępne tylko dla koni westernowych. | 3 lata | nie |
![]() | - | Podkowy Hefajstosa Koń otrzymuje bonus do zawodów:+9 prędkość i wytrzymałość. Dostępne tylko dla koni westernowych. | 3 lata | nie |
![]() | - | Siodło Atalanty Koń otrzymuje bonus do zawodów:+9 wytrzymałość, prędkość i ujeżdżenie. Dostępne tylko dla koni ze specjalizacją klasyczną. | 3 lata | tak |
![]() | - | Uzda Ateny Koń otrzymuje bonus do zawodów:+9 ujeżdżenie i galop. Dostępne tylko dla koni ze specjalizacją klasyczną. | 3 lata | tak |
![]() | 6 diamentów | Złote Ostrogi (ZO) Koń otrzymuje bonus do zawodów: +9 do wszystkich umiejętności. | kilka godzin | tak |
![]() | 3 diamenty | Laury Dafne (LF) Koń otrzymuje bonus do zawodów: +6 prędkość, +6 ujeżdżenie, +6 skoki. | kilka godzin | tak |
![]() | 5 diamentów | Powiew Eola (PE) Koń otrzymuje bonus do zawodów: +9 galop, +9 kłus, +9 skoki. | kilka godzin | tak |
![]() | 1 diament | Konik Morski (KM - Konik) Koń otrzymuje bonus do zawodów: +4 ujeżdżenie. Posiadacze Kont Pegaza otrzymują go za darmo do każdego konia. | kilka godzin | tak |
![]() | 9 diamentów | Lonża Boreasza (LB) Koń otrzymuje bonus do zawodów: +6 ujeżdżenie, +8 galop, +8 kłus. | kilka godzin | tak |
![]() | - | 5ty Żywioł (Żywioł) Piąty Żywioł pozwala spersonalizować twojego konia. Dzięki temu przedmiotowi, twój koń będzie korzystał z "żywiołowej" maści, losowo wybranej spośród następujących 5-u: Powietrza, Wody, Ognia, Ziemi i Metalu. Te maści dodają następujące bonusy do umiejętności: Ziemia +3 do ujeżdżenia; Powietrze +3 do skoków; Ogień +3 do prędkości; Woda +3 do wytrzymałości; Metal +3 do wszystkich umiejętności. | 1 rok 6 miesięcy | tak |
![]() | - | Zwój Plutona (ZP - Zwój) Koń będzie produkował dzięki niemu Equus zamiast łajna do końca życia. Każda porcja łajna jest zamieniana w 40 Equus. W związku z tym koń, który produkuje 4 porcje łajna, daje 160 Equus za każdym razem, gdy zacznie nowy dzień. | kilka godzin | tak |
![]() | 1 kupon lub 10 diamentów | Czarna Orchidea (CO) Umożliwia przywrócenie zwierzęciu pełni energii, zdrowia i morale. Jej podanie nie ma wpływu na czas konia. | kilka godzin | tak |
![]() | 1 kupon lub 10 diamentów | Puszka Pandory (PP - Puszka) Umożliwia wskrzeszenie konia przywracając mu pełne zdrowie i energię. Można jej użyć maksymalnie do 25 roku życia konia. Klacze, które umarły w trakcie ciąży tracą źrebaka po wskrzeszeniu. | kilka godzin | tak |
![]() | 1 kupon lub 10 diamentów | Róg Obfitości (RO) Jego otwarcie daje szansę na znalezienie przedmiotów z Czarnego Rynku, pieniędzy, towarzyszów i punktów dorastania. A podczas niektórych promocji można zdobyć unikatowe rzeczy a nawet nowe rasy koni, jednorożce lub konie boskie. Informacja o dodatkowych rzeczach w Rogach Obfitości zawsze podana jest na stronie promocji i na Forum Wydarzeń. Po zakończeniu promocji kończy się możliwość ich zdobycia. | nie dotyczy | tak |
![]() | - | Skrzydlata Laska Hermesa (SLH) Pozwala uzyskać dowolny przedmiot z Czarnego Rynku, niezależnie od jego ceny. Dostępna głównie podczas promocji. | nie dotyczy | tak |
![]() | 2 kupony | Czarna Perła (CP) Czarna Perła pozwala wysłać prace, które mogą zostać wykorzystane w Złotym Jabłku, Promieniu Heliosa lub w Złotym Rogu. Trzeba mieć co najmniej 5 punktów Karmy, aby użyć Czarnej Perły. Dostępna jest na Czarnym Rynku od 1go do 5go dnia każdego miesiąca. Pełny opis można zobaczyć po zalogowaniu do gry pod tym linkiem. | nie dotyczy |




Zastanawiałeś się w jakiej kolejności należy podać przedmioty zmieniające wygląd konia aby uzyskać pożądany rezultat? Spójrz na połączenia poniżej a wszystkie wątpliwości zostaną rozwiane. Należy przypomnieć tylko, że bez względu na kolejność podawania przedmiotów, bonusy zawsze pozostają. Wyjątek stanowi Zaczarowana Dynia

Koń + Złote Jabłko = Maść z Jabłka
Koń + Krew Meduzy = Pegaz z podstawową maścią
Koń + Krew Meduzy + Złote Jabłko = Skrzydlata maść z Jabłka
Koń + Złote Jabłko + Krew Meduzy = Maść z Jabłka bez skrzydeł
Aby uzyskać skrzydlatą maść należy ponownie użyć Złotego Jabłka.
Koń + Złote Jabłko + 5ty Żywioł = Maść 5go Żywiołu
Maść 5go Żywiołu przydzielana jest losowo:
Powietrze Woda Ogień Ziemia




Metal

Koń + 5ty Żywioł + Złote Jabłko = Maść Złotego Jabłka
Koń + Krew Meduzy + 5ty Żywioł = Maść 5go Żywiołu
Koń + 5ty żywioł + Krew Meduzy = Maść 5go Żywiołu
Koń + dowolny element + Zaczarowana Dynia = Maść Z Dyni
Maść z Zaczarowanej Dyni przydzielana jest losowo:
Dynia Nietoperz Kościotrup Wampir




Duch

Diamenty

W świecie Howrse Diamenty mają mają wiele zastosowań:
- służą jako środek płatniczy na Czarnym Rynku i na Rynku Specjalnym (ośrodka jeżdzieckiego)
- pozwalają zasilić fundusze własne lub ośrodka jeździeckiego
- umożliwiają zdobycie dodatkowych Punktów Dorastania
- można je zamienić na punkty umiejętności niektórych boskich koni
10 diamentów ma wartość 1 kuponu. Diamentów nie można jednak zamienić na kupon.
Są trzy sposoby pozyskiwania diamentów. Niektóre boskie konie z rodziny Kamieni Szlachetnych je rozdają. Ponadto można spotkać je na wymianach. Trzecim sposobem na ich uzyskanie, jest skorzystanie z ofert partnerów na stronie kuponów.
Diamentami nie zapłaci się za Czarną Perłę, Konto Pegaza, przedmioty ze sklepu (w tym towarzyszów wartych 1 kupon) oraz za konie w sprzedażach.
Aby kupić rzecz na Czarnym Rynku lub na Rynku Specjalnym za diamenty, należy wybrać dowolny przedmiot a pojawi się opcja płatności diamentami. Ale tylko w momencie, gdy posiada się odpowiednią ilość diamentów.
1 kupon = 10 diamentów
2 kupony = 20 diamentów itd.
Są trzy sposoby pozyskiwania diamentów. Niektóre boskie konie z rodziny Kamieni Szlachetnych je rozdają. Ponadto można spotkać je na wymianach. Trzecim sposobem na ich uzyskanie, jest skorzystanie z ofert partnerów na stronie kuponów.
Diamentami nie zapłaci się za Czarną Perłę, Konto Pegaza, przedmioty ze sklepu (w tym towarzyszów wartych 1 kupon) oraz za konie w sprzedażach.
Aby kupić rzecz na Czarnym Rynku lub na Rynku Specjalnym za diamenty, należy wybrać dowolny przedmiot a pojawi się opcja płatności diamentami. Ale tylko w momencie, gdy posiada się odpowiednią ilość diamentów.
1 kupon = 10 diamentów
2 kupony = 20 diamentów itd.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz